tisdag 17 juli 2012

Växthusdetaljer





Hej på Er alla!!
Här över ser Ni lite närbilder på vissa detaljer från vårt växthusbygge <3
Det växer fram och om några dagar är nog grunden helt klar.
Pardörrarna har jag plockat fram från boden och de kommer ifrån mannens
föräldrarhem. Kom ihåg vad många frågor det var om dessa när jag ville
ta hem dem för många, många år sen när mina svärföräldrar skulle flytta...
Vad skulle jag spara på dem för, de skulle ju bara stå och skräpa.
Men nu är jag glad att jag stod på mig för de kommer bli jättesnygga på plats!!
Mer bilder kommer från detta projekt framöver var så säkra.



                     
...skönt att ha henne hemma igen, om så endast för några dagar <3




5 kommentarer:

  1. Det ser fint ut och dörrarna är ju jättefina!

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Den vita kannan med mönster upptill kommer från Julias vita drömmar. Har haft den ett bra tag, men den kanske finns fortfarande.
    Ha det gott!
    Kramar Anetthe

    SvaraRadera
  3. Ser så fint ut!
    Jag håller på att skrapa ett par, fast mina ska få vara inne..

    kram

    SvaraRadera
  4. Vilka fin bilder och pardörrarna är så fina!
    Önskar dig en jättefin Torsdag
    Kramar Tina!!!!!

    SvaraRadera
  5. Det kommer att bli såååå fint. Dörrarna är toppentjusiga :)

    Kramar

    SvaraRadera