onsdag 11 juli 2012

När det bara regnar & regnar blir det mycket shopping här:)
Var häromdagen i Jönköping och sprang i affärer igen och fick bland annat med
mig de här walking-skorna hem.
Tog en runda med dem nu på morgonen och de satt perfekt på foten & var så lätta...
Vi pratade med  en på vägen som stått och tittat på en älgtjur 20 meter bort en lång stund.
Visst pratar jag mycket i vanliga fall, men behöver jag säga att jag pratade ännu mer
efter den informationen. Vet att älgarna är räddare för oss än vi för dem
men det hjälper väl inte, vill inte ha dem för närma ändå!



Varit uppehåll här idag än så länge & jag hoppas det förblir så.
Ska nu ut och fixa med lite i trädgården...ny "bänk" på G.Bilder kommer senare.

Ha en bra dag<3

4 kommentarer:

  1. Håller med dig! Älgarna kan hålla sig i skogen på avstånd! Snygga skor du köpte! Hoppas du får en fin dag i trädgården!

    kram kram

    SvaraRadera
  2. ...skönt att få medhåll vilket jag inte fick av mannen, han var mest besviken över att han ej fick se den??

    SvaraRadera
  3. Ha, jag blev jagad av en älg i min egen trädgård i våras. Fick kasta mig in och älgen var på väg uppför trappan till dörren. Så alla älgar är inte skygga. Bra med bra skor:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ...det gjorde mig mycket lugnare, haha!!

      Radera