torsdag 5 juli 2012



Ida hade faktiskt en bra gissning när det gällde vad jag virkade...
Hon gissade på en sommarhatt till mig men som  Ni alla ser 
var det till en klart mycket benigare fågelskrämma.
(men det finns säkert många likheter, haha)
Ska nog försöka klä den lite en dag, men tycker för tillfället att den är
skön som den är. 




Haft en underbar & bra dag på alla sätt idag. Kusinen har jag
bjudit på lunch  och vi åt sallad med skinka & jordgubbar, focaccia & flädersaft<3
Riktigt gott om jag får säga det själv!! 
Tack Carina för en mysig eftermiddag, det gör vi om nån gång.
Lägger in receptet en annan dag så Ni kan prova. Mums.



Glöm inte Ernst ikväll kl.20:00 på Tv4!!


4 kommentarer:

  1. Så himla gullig, liknar en svamp!

    kramkram

    SvaraRadera
  2. Urfin!!! Kul att hitta till din blogg. Jag kommer gärna hit igen.
    Må så gott!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Jag vill springa in och ge dig en STOR puss söta du!
    Varför då?
    Jo för idag är det internationella pussdagen!!
    Massa kärlek till dig!

    SvaraRadera
  4. Stilig herre! Och klart jag vill följa dig. Det gör jag ju redan liksom...
    Kramen

    SvaraRadera