tisdag 3 juli 2012




Solsken!!
Har under förmiddagen varit lite överallt här hemma
men försökt att tillbringa så mycket tid som möjligt i en av mina
mycket omtyckta solstolar...
Vet inte om vissa saker kommer med åldern, men måste erkänna att jag
har lite svårt att sitta still en längre tid om man jämnför med för så där 15 år sen ;)
Idag fick jag med mig en virknål ut och då går det med ens bättre.( tantvarning,haha!!)
Finular lite på något nytt att ha i fönstret såhär i sommartider..visar det
färdiga resultatet sen om det nu blir nåt men det tar nog några dar..



Skön Tisdag på Er <3

9 kommentarer:

  1. Snygg matta! Hmm ... jag vet inte om det kommer med åldern - jag är likadan och har varit sådan i måååånga år. Det är möjligt att det kommer med åldern, men då började det väldigt tidigt hos mig. Kan inte heller sitta still utan att ha något för händerna. Tanter är vi väl allihop :)

    SvaraRadera
  2. Spännande. Nån slags papperssnöre ser det ut som...en kruka?

    SvaraRadera
    Svar
    1. papperssnöre=ett rätt. Men kruka- nej.

      Radera
  3. Hihi, jag trodde att det var tvärtom, att man sitter kvar längre i sin solstol ju äldre man blir....;)

    Jag är för övrigt helt säker på att du gör dig själv en sommarhatt!:D

    Kram å bästa semestern!

    /Ida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte helt fel ute....men nej, inte helt rätt;)

      Radera
  4. Hahah jag trodde oxå att det var tvärtom =)
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Jag kan inte gissa vad det ska bli, spännande att se sen!
    kramar

    SvaraRadera
  6. Jag har inte en aning, kan inte ens virka!

    kraam

    SvaraRadera