måndag 16 juli 2012

...vet inte vad jag ska säga, men det fortsätter att regna hur som helst :(
Blev att sy en kudde i helgen som Ni ser på bilden ovan & jag tycker att texten
säger mycket. 
Min Klara kom hem igår och det var skönt att se henne igen och jag kan säga
så mycket att det syntes på henne att de hade haft det finare än här i Sverige.
Jag har fått lov av henne att visa några av hennes semesterbilder här hos mig så det
kommer i ett senare inlägg<3



Finns funderingar på att göra en dagsutflykt till Helsingborg/Helsingör med omnejd en dag.
Snälla ge mig lite tips på mysiga affärer, fik, parker, ja, vad som helst<3


Vi ses!!  
Kram Sofia




9 kommentarer:

  1. Vilken fin kudde du gjort! Har du broderat texten?
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, texten har jag broderat. Roligt att du gillar min kudde.Kram

      Radera
  2. Hej Sofia!

    Om ni ska åka till Helsingborg skulle jag rekommendera ett 50-talscafé som heter Ebbas.Ligger på en liten tvärgata ganska nära båtarna. Tyvärr har jag bara varit utanför, men all inredning är från 50-talet och det finns en fin innergård där man kan sitta fika. Jag tänkte ta med min <3 syster dit i sommar.
    Ha det så bra!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset. Om Ni hinner har jag förstått att Butik Linnea ska vara väldigt mysigt. Känner du igen kudden på bilden? <3 Kram på dig Lotta!!

      Radera
  3. Fin kudden blev!
    Ebbas har jag varit på...en mysig innergård och kakor a la 50-talet...
    radiokakor och så.
    Goda milkshake hade dom iaf.
    Vad köpte du hos Niklas då?
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Hej! Ja, fy för vädret, men idag blir det nog lite sol i Norrland! Superfin kudde!!!
    Semestertips har jag inga för det området, men hir som...NJUT av semestern!!!!
    Vi beger oss snart vi oxå! Galet skönt ska det bli:-)
    Kram på dig!
    Hilla

    SvaraRadera
  5. Hej Sofia!

    1000 tack för den jättefina kudden. Den pryder fint i vår soffa tillsammans med den andra <3. Vågade inte hoppas att det var min kudde på bilden!!! Du gör så fina saker!!! Det blir snart fler beställningar, om det går ;)Ha de så bra.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går bra, hör bara av dig<3 Kram Sofia

      Radera