onsdag 2 maj 2012






Nåt som jag verkligen njuter av, särskilt på våren, är när man på morgonen 
lägger sänglakanen i tvättmaskinen och sen när de hängt ute hela dagen få
bädda rent med  väldoftande lakan <3

Det var vad jag började dagen med idag. Tog sen en kopp kaffe på trappan och lyssnade på fågelkvittret
blandat men kacklet från hönsgården.
 Min dag kommer troligtvis innehålla jobb i trädgårdslandet, klippning och rensning i de
övriga landen men också lite tid i solstolen.
Älskar dagar som jag bara gör vad jag vill<3

Vilket jag kallar:
Vardagslyx!!




2 kommentarer:

  1. Verkligen vardagslyx <3
    Fina foton!

    SvaraRadera
  2. Härligt! Sånt som man blir extra lycklig av. Första koppen kaffe på dagen utomhus i solen och få avsluta dagen med att somna i lakan med utomhusdoft. Kandet bli bättre? Jag hoppas på en sån dag inom kort. Kram

    SvaraRadera