tisdag 29 maj 2012


...nu är jag tillbaka igen<3
Bilderna ovan visar några saker som jag njutit av och en av följderna är att det har
blivit lite dåligt med inlägg...men nu är jag här igen!
Först måste jag bara ge dagens tips: Sätt upp en utedusch i trädgården!!
Har själv en här hemma och det är bara så skönt. Både när man har fastnat i solstolen och behöver
svalkas av lite emellanåt, när trådgårdsarbetet gjort att man är smutsig lite överallt eller
en tidig morgon då man får duscha till fågelkvitter. Säger bara Mmmm.




Nu ska jag ta mig ut på en promenad. Ha det så bra så hörs vi snart igen<3




3 kommentarer:

  1. Det låter härligt att duscha till fågelkvitter! Längtar tills den dagen jag har eget hus och trädgård :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder, Sofia...som vanligt.:) En utedusch alltså, låter ju inte helt fel... Har bara gjort det en gång och då var det under Afrikas stjärnhimmel...med ylande hyenor i bakgrunden. Hade hellre tagit fågelsången faktiskt.;) Underbart med sommarnjut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag du ska ha som ett av dina sommarprojekt. Förut hade jag ett nedgrävt badkar i trädgården men det krävde både mer planering & rengöring än vad duschen gör och på sommaren vill vi ju ha så lite måsten som möjligt, eller hur<3 Var ett tag sen jag var på sockerklaras så jag måste snart ta en runda!!

      Radera