torsdag 17 maj 2012






Mestadels tycker jag att man här kan sammanfatta dagen

GRÅ
(men ibland bryter solens strålar igenom)


men eftersom det är en av mina favorit färger så ligger det absolut inget negativt i det.
Måste livet alltid kollas igenom ett rosa filter för att man ska gilla det? Vill vi alltid gå 
på moln? Måste en eftertänksam min som kanske gör att mungipan pekar lite neråt visa att man är en tråkig & ointressant människa?Verkligen inte,många gånger tvärt om...
 Själv tycker jag om att ha människor omkring mig som vågar visa sitt rätta jag både när  de är glada eller helt förtvivlade.Det är ofta nyanserna som gör livet<3



2 kommentarer:

  1. För mig är det de 'grå' stunderna som gör att jag kan uppskatta de ljusa!
    Vilken spännande lykta, den ser fin ut!

    Ha en härlig dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar detta zinkhuset jättemycket, som det mesta i detta materialet.Hoppas du får en skön helg Tina & jag blir så glad över dina kommentarer <3

      Radera