onsdag 24 februari 2016

 
 
Visst känns det som om det dröjer innan vi får plocka fram alla ägg, fjädrar, hönor...ja sånt som hör Påsken till. Jag har inte så mycket påskpynt här hemma hos mig men det är bla en sak som alltid kommer fram och det är tavlan som jag gett namnet Det Lilla Äggstra .. 
 
 
En canvastavla  (40x40cm)  som jag satt en krans på med massor urblåsta vanliga hönsägg och fjädrar däremellan....bara älskar dessa prickiga fjädrar!! Nere i högra hörnet sitter det en liten skylt där det står just ägg-stra på.
 

Skulle du vara intresserad  och vill ha en hemma hos dej så säg till...har inget pris på den just nu men skicka ett sms till 0730962388 så ska jag kolla upp det<3

Kommer mer inspiration inför påsken en annan dag.                          Kram Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar