lördag 27 februari 2016

 
 
 
Vaknade tidigt idag för att vara mig, särskilt eftersom jag hade ledig lördag.. fått en idé i huvudet som var svår att släppa! Tog fram sax och linnetyg och började klippa och fixa. Jag ville göra nån form av häxa till påsk...

 
Gjorde samma kropp som jag brukar göra  fast i svart tyg...visst hör färgglade häxor påsken till men det är inte direkt jag!! Först fick häxan en scharlett på huvudet...
 
 
Kändes lite sådär...men lät det växa på lite detaljer...tänkte det skulle bli bra
 
 
men nää...INTE NÖJD!!  Så svårt att släppa nåt jag fått i händerna om det inte blir bra.
Testade lite fram och tillbaka men så tillslut kom jag på...TOMTEN SKA JU NATURLIGTVIS KLÄ UT SIG till häxa!!
 
Vad tycker Ni?
 
 
 
 
Jag blev tillslut nöjd!!
 
Så nu har den nya figuren fått ta den centrala platsen bredvid äggtavlan i köket hos oss.
 
HÄXA med kvast: 375kr
ÄGGTAVLA: 425kr
 
...fortsatt skön lördagskväll på Er.
 
Kramar från mig till dig / Sofia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar