tisdag 4 september 2012





...Granit upphör aldrig att göra mig glad :)

Fick inspiration häromdagen på en blogg (kommer just nu inte på vilken....)
där man gjort egna "ramar" med en pappfärgad skiva bakom och sen en storklämma där uppe, där
man satte fast fotot, texten,tyget, vad man nu känner. Tyckte detta var snyggt 
och en fördel när det var lätt att förändra.
 Så igår var jag en runda i Jönköping och när jag kom in på
"min" butik för att kolla deras utbud på klämmor så hängde de bara där...färdiga och klara,
 bara att betala & se glad ut!! Kommer bilder på det färdiga resultatet senare
& om jag känner
mig själv rätt kommer dessa dyka upp lite varstans här hemma<3



Hoppas Ni alla har en underbar Tisdag
så hörs vi / Kram Sofia



(...måste bara berätta att jag har varit på en kurs idag inom mitt jobb, längesen jag skrattat
så mycket & samtidigt fått en rejäl dos med nyttig och tänkvärd fakta. De Ni !! )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar