söndag 16 september 2012

Badfiguren i egen hög person.
Gjort denna på beställning men är så fäst vid den
så det blir att sy en likadan till mig själv.
Skulle bara vilja ha en hylla på toaletten där den kan sitta...
Får försöka göra en övertalan att borra i kaklet;) 



"Vi som vandrar genom livet
med ett ständigt fjärran mål
stanna upp ett tag & grubbla...
är det nån som sett min tvål?
Så säg mig :
Var är tvålen vänner
ser Ni tvålen vänner
undran och skräck jag känner
VAR VAR VAR"



Ha en bra Söndag på Er<3



10 kommentarer:

  1. Texten är hur kul som helst!
    Borra i kaklet, det gillar inte jag heller men måste man så måste man....

    Ha det gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Povel Ramel har många roliga texter bla denna <3.

      Radera
  2. Fin fin, Texten är kul lite Povel Ramel. Ha en bra helg. /Anna

    SvaraRadera
  3. Vad fin! Duktig du är!
    Ha en bra söndagskväll, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Åhhh vad söt, vad duktig du är !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir så glad att du gillar den<3 Kram Sofia

      Radera
  5. Vilken underbar badfigur och rolig text! Du är duktig att sy!

    Ha en fin måndag!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir så glad för alla söta kommentarer!!! Tack,tack & återigen tack<3

      Radera