onsdag 29 augusti 2012

 ....finns det fler som märker, (särskilt så här på hösten) att vissa garderober konstigt nog känns mindre??
Isåfall är bilden ovan ett bra tips enligt mig.
Dottern här hemma tyckte att hon behövde större garderob & mannen i huset
hade varken tid eller ork att göra nåt åt det för tillfället...då var Ikea 
åter igen en räddande ängel!!
Denna ställningen blev ett jättebra alternativ tills vidare. Innan har jag tyckt att
det blir en "stökig" känsla när kläderna hänger framme jämt men måste erkänna
att jag ändrat mig där, särskilt när det bara är ett kompliment till garderoben<3



Kram/ Sofia

6 kommentarer:

  1. Fiffigt men jag hade till slut tryckt in dem i garderoben igen. Bra nödlösning dock...

    Ha det fint! /Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm, men när det inte går att trycka mer...... ;)

      Radera
  2. Ja,vad fint!
    Men nu väntar jag på bildbomben från Kreta!
    Längtar efter att se härliga semesterbilder...

    Kram Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska göra bildbomben så fort jag fått in alla kort i min mapp...ska nog inte dröja allt för länge;)

      Radera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att det är väldigt snyggt! Men det krävs att man har snygga kläder bara...:)

    SvaraRadera