fredag 29 juni 2012


Åhhh, finns det något mer somrigt än svenska jordgubbar?
Själv har jag förmånen att bo mittemot en jordgubbsodlare.             Varje morgon på sommaren är det bara att smyga över till hans lilla jordgubbsstånd
& köpa nån liter av dessa ny plockade godheter till frukost.
På grund av detta har jag tidigare inte haft några egna jordgubbar 
men så förra året fick jag några plantor av en kompis och i år har jag fått
ytterligare några... 
Så idag när jag gick av mitt sista arbetspass före semestern & kom hem gick jag en
runda i trädgården och fick då njuta av den allra första jordgubben för året, mums!!


Vilken lyx<3


Vet att uppdateringen här inte varit den bästa denna veckan
men jobbet har tagit mycket energi och jag har tillbringat många
timmar där.Men nu är det äntligen semester så vi lär höras oftare!!


2 kommentarer:

  1. Eller hur! Jag fullkomligt missbrukar jordgubbar så här års. Det bästa :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja det är sommar det...att frossa i jordgubbar :) Mums!

    kram

    SvaraRadera