fredag 24 februari 2012


Idag har jag haft riktigt fredagslyx.
Började med sovmorgon följt av långdusch & en god frukost alldeles allena.
Åkte till Sävsjö för att bli ompysslad hos frisören.
Gick efter det in till affären Sockerklaras och med mig ut hade jag 

Magasinet
Jeanne d`Arc Living
Livsstil i särklass 
PÅSK
med Pynt och Godsaker

&


Tyrrells
Hand Cooked English Crisps
SEA SALT & CRACKED
BLACK PEPPER


Sen åkte jag hem, lagade sesamsallad som är omtyckt av hela familjen.
Nu har mannen och sonen åkt för att spela innebandy & själv ska jag till Bodafors Sporthall 
för att kolla på dottern när Dam-laget möter Tranås.

Sen när jag kommer hem ska jag avnjuta den nyinköpta tidningen
och chipsen.

Ha en trevlig helg <3

1 kommentar:

  1. Låter skönt... Jag kommenterade på ditt förra inlägg men det har visst inte fungerat... Ha en skön helg. Kram Annika

    SvaraRadera